Вакансії
КП "Олешківський Водоканал" запрошує на роботу!
Вакансії станом на 07.2020

Вакантна посада: Інспектор з кадрів

Заробітна плата: 9 087 грн

Опис вакансії (обов'язки): Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (підготовка наказів кадрового та виробничого характеру; реєстрація наказів та кадрової документації; персональний облік працівників та ведення їх особових карток і особових справ; внесення записів до трудових книжок про роботу та заохочення; складання посадових інструкцій працівників; складання та контроль за правильністю ведення табелів робочого часу керівниками дільниць; персональний облік військовозобов’язаних працівників; взаємодія з військкоматом з питань військового обліку; підготовка документів для призначення пенсії працівникам; підготовка документів для періодичних медичних оглядів працівників, контроль проходження медичних оглядів; ведення обліку та заповнення листків непрацездатності відповідно до страхового стажу працівника; підготовка документів для атестаційної та кваліфікаційної комісій підприємства; складання встановленої звітності про роботу з кадрами до державних органів та звітність до військкомату про чисельність працюючих військовозобов’язаних; забезпечення зберігання документів, згідно з вимогами законодавства у сфері захисту персональних даних та інше); ведення загального діловодства підприємства в повному обсязі (приймання , реєстрація кореспонденції, передача її конкретним виконавцям, відповідно до резолюції директора; контроль виконання документів та наказів виконавцями; перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, які надаються директорові на підпис виконавцями та відповідальними особами; організація проведення телефонних переговорів директора, передавання та приймання телефонограм, факсів, електронної пошти, надання одержаної інформації директору; відправляння пошти, як електронної так і листами та інше) ; ведення роботи з підготовки засідань та нарад, що проводить директор ; надання консультацій співробітникам з кадрових питань відповідно до КЗпП України та інших законодавчих актів; участь в розробці та впровадженні внутрішніх документів підприємства; організація корпоративних заходів для співробітників, юридичний супровід господарської діяльності підприємства; представництво у судах, взаємодія з державними органами.

Режим роботи: офіційне працевлаштування, 5-ти денний робочий тиждень, з 8:00 до 17:00 год; п’ятниця з 8:00 до 16:00 год.

Місце роботи: Приймальня директора підприємства.

Умови роботи: на період відпустки основного працівника по догляду за дитиною до досягнення трьох років.

Вимоги до кандидата: вища юридична освіта, досвід роботи від 1 року; знання законодавства (трудового, податкового, господарського, цивільного права та процесу); впевнений користувач ПК; знання правил і принципів кадрового діловодства та статичної звітності; грамотна письмова мова.
Офіційне працевлаштування, соціальний пакет.
За додатковою інформацією звертайтеся за телефоном - 2-29-12 (відділ кадрів) або надсилайте резюме на електрону пошту: oleshkivdk@ukr.net