Передача показників через додаток для смартфону Viber
1. Відкрити особистий кабінет
КП "Олешківський Водоканал" або
ТОВ "ВОДОКАНАЛ+".
(Показники потрібно передавати як за водопостачання, так і за водовідведення)
2. Натиснути на кнопку "Перейти до Viber".
2.1 Якщо кнопка не реагує, або додаток не відкривається, відкрийте додаток Viber, натисніть додатково та оберіть сканер QR-коду, після цього скануйте QR-код який знаходиться на сторінці особистого кабінету з іншого монітору, телефону, або друку.
2.2 Після сканування знайдеться бот, натисніть кнопку "Повідомлення" щоб почати спілкування.
3. Після того як відкриється діалог з ботом, потрібно натиснути на кнопку "Водопостачання" та написати свій особовий рахунок у чат.
4. Далі коли особовий рахунок було знайдено, перейдіть до категорії показників водоміра натиснувши кнопку "Показники ВМ".
5. В категорії показників водоміра ви зможете перевірити показники за останні 12 місяців, а також передати поточні показники ВМ, натиснувши кнопку "Внести показники".
6. Наступний крок, потрібно відправити у чат ваші поточні показники, відштовхуючись від попередніх.